Fröken Siri


fredag 20 maj 2011

MMM Godistime

Jag vet att hon kommer snart, hon lovade mig godis och nu sitter jag här och väntar.
Se där nu kom hon allt lilla Julia. Nu ska det bli godistime. Hon är den goaste lilla tjejen som finns. Hon har så mjuka och snälla händer och det verkar som hon älskar mig. Kan ju säga att det är ömsesidigt, hur skulle man kunna låta bli att tycka om en unge som är så go och glad. Låter det som fjäsk eller......


Se, där ja, där kom lilla Mailo från ingenstans, han kände väl lukten på levergodiset som Julia har i burken kan jag tänka. Det är långt ner till botten på burken, det finns inte så mycket kvar, så nu gäller det att vara framme så inte jag missar något.


Som tur är så är Julia en väldigt rättvis liten tjej så hon säger högt för sig själv. -En till Mailo och en till Siri, det gäller att hänga med så man inte missar en enda liten bit. Men nu ser det faktiskt lite tomt ut i burken, hoppas hon påminner matte om att köpa mer, det går åt rättså mycket när Julia är här och matar oss med godis.
♡VOV♡

1 kommentar:

  1. Men den tjejen kan du skicka upp till mig "goa" Siri ;.) För snart är det valpspring hos mig igen :-) /kram

    Ps Det är svårt att ta adjö av en kär och trogen hundkompis men allt roligt som vi får ha med dem är värt allt! Trots sorgen efter Odi (11 år, 8 mån, 12 dag) så blev det en ny valp :-)

    SvaraRadera