Fröken Siri


onsdag 2 november 2011

Lite dåligt med uppdatering.

 Här ligger Mailo och vilar han är här lite längre på dagarna nu för hans matte Linda har börjat i skolan och då får han vara här. Men han är en riktig sovnisse, om han fick, skulle han bara ligga och snusa och sova, det är det bästa han vet. Och, vet ni vad han gör när han kommer hem. Jodå lägger han sig framför brasan och fortsätter sover. Vilken stjärna va?
 Min matte hostar och då får jag ibland gå på baksidan och göra mina behov. Fast häromdagen var det så kallt för det var frost, så jag vågade nästan inte sätta ner ändan i det kalla gräset. Till slut tog jag mod till mig. Fort gick det, sen sprang jag in och drömde om sol och värme.
 Kolla här va matte hittade på badrumsväggen. Hon gillar spindlar och småkryg, men den här var så stor så man kunde höra hur den klampade runt. Så nu har hon fått spindelfobi, eller vad det heter. Fast jag tror att det kommer gå över, hon är inte så pjoskig av sig i vanliga fall.  Men jag har sett hur hon smyger och tänder lampan innan hon går in.
#VOV#

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar