Fröken Siri


tisdag 5 februari 2013

Hej på er. Jag blir inte klok på det här med Siris problem, säger matte och suckar. Igår när vi var på ultraljud på hjärtat så slog det fort men han tyckte att det arbetade fint, däremot så har jag cystor på äggstocken, men det skulle inte vara några problem.
Sen röntgade han lungorna igen och dom hade blivit ännu mer ansatta, så nu fick jag ännu en ny diagnos, kraftig lunginflammation. Sen såg han en fläck på ena lungan, som han misstänkte kunde vara lymfkörtlar som blivit förstorade pga min kraftiga lunginflammation.
Så nu fick jag cortison och antibiotika. Sen ska vi tillbaka nästa tisdag på ny röntgen. Jag  fick en stark dos av båda sorterna direkt i blodet innan vi åkte hem och jag tycker att jag känner en liiiiiten förbättring. Hoppas att det rätt diagnos nu, och att jag snart blir frisk igen.
#VOV#

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar