Fröken Siri


måndag 11 april 2011

Ölme

Igår var jag hos Mailo i Ölme, det är helt underbart att springa runt och snoka i varenda liten buske, man blir helt yr i skallen av allt det nya som kommer fram efter vintern och ligger där och pyr och luktar skit, jag formlligen älskar det. Sen passar jag på att slänga mig i geggan och bli så lortig som det bara går.
Sen kom mina små kusiner hem till oss och hälsade på. Då får man vara ute och leka ännu mer, det gillar jag. Dom är så snälla och gulliga Agnes och Alice.

Sen skulle dom klä ut mig till höna, dom gjorde ett tappert försök, och snäll som jag är så fick dom hållas. Fast jag var lika glad, när dom tog bort dom där fjolliga fjädrarna och jag fick vara mig själv igen.




Nu har dom åkt hem igen, var och en till sitt. Och jag får vila upp mig en dag, för i morgon kommer Mailo och då blir det full fart igen.

♥VOV♥

1 kommentar:

  1. Kul med småttingar i lämplig dos Siri ;.)
    Söt du blev med en gul fjäder/ kram

    SvaraRadera