Fröken Siri


söndag 17 april 2011

Kummelön naturreservat


Idag har vi varit och tittat på Kummelöns naturreservat, oj va många gamla ekar det stod och låg överallt. Undrar hur många år dom har stått där egentligen. Vi mötte folk med kikare och dom hade varit  på berget och tittat efter ovanliga vårfåglar. Jag såg inte en enda, men jag luktade på blommor och rota runt och snokade efter andra roliga saker.





Matte tyckte det här trädet var lite kul. Om man tittar riktigt noga så kan man se en massa små ansikten i barken. Jag såg dom ju inte förstårs, men det kan man ju inte vänta sig av en hund.  Matte hade kul en liten stund när hon stod där och undersökte trädet.
När vi åkte hem var jag helt slut så jag somnade och sov ända tills vi kom hem. Det tar på krafterna att vara ute i naturen och lukta på blommor.
♥VOV♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar