Fröken Siri


söndag 1 januari 2012

Gott nytt år alla.



Och så här ser det ut idag. Visst är det en underlig tid vi lever i.
Nu måste jag faktiskt få beklaga mig lite, jag är nämligen helt slut efter nyårsfirandet här där jag bor.
Dom sköt bomber och smällare och raketer hela dagen. På kvällen blev det ännu värre. Matte blev riktigt orolig för jag hyperventilerade nästan hela tiden. Hon försökte trösta mig men det gick bara inte.
Till slut stängde vi in oss på toan, och hur kul är det att sitta därinne. Så vi gick ut igen efter en stund, och då hade dom äntligen slut på eländeseländet. Önskar att det blev förbjudet att skjuta inne i bostadsområdet. Förstår inte heller vitsen med att skjuta upp en massa pengar i luften som väsnas och gör livet outhärdligt för oss hundar.  Nej fram för Japanska lyktor, det var vi ute hos Agnes och Julia och skickade iväg två stycken som susade tyst rakt upp i skyn, det var riktigt vackert.

#VOV#








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar