Fröken Siri


fredag 31 augusti 2012

Här får jag lite skäll av Julia. Jag hade snott hennes gosedjur och tänkte mig att bita lite i. Men hon kom på mig när jag låg där i gräset och tuggade. Så jag fick lova att inte göra om det en gång till. Jag lovade naturligtvis, men vi får väl se.....hehehe

 Titta vilken söt liten snigel Agnes kom och visade mig. Hon och Alice plockade en hel burk full som dom skulle ha som husdjur. Men matte sa, det går inte dom vill inte vara i en burk, så dom släppte ut dom igen och det blev frid och fröjd.

Nässelfjärilarna flyger kors och tvärs över solhatten, dom älskar att suga nektar ur den här blomman. Matte passade på att fånga en på bild, synd att hon inte han ta, när det satt en på min rumpa. 
#VOV#

1 kommentar:

  1. Ha Ha du får akta dig Siri när julia är i farten.. :-)

    SvaraRadera