Fröken Siri


torsdag 20 september 2012

 Här är min Konstiga storebror Christian och hans tjej hemma och hälsar på. Han har fattat att jag älskar att bli kliad på ryggen, och vet ni, han kan ju aldrig göra något på rätt sätt. Därför tog han krattan och rafsade runt en stund på min rygg. Ni kan tro att det jag tyckte det var skööönt.
 Kolla vad Sara har och karvar på. Joo , en riktigt farlig träorm. Jag vågar inte gå för nära, den kan ju slita sig och bita mig i nosen. Fast Sara sa, att den är inte alls farlig, det är ju ingen riktig orm. Men, man kan aldria så noga veta. Så jag håller mig nog lite på avstånd. Kul var det i alla fall, när dom var här och hälsade på. Det tyckte jag verkligen var roligt. Då hade jag två till att vakta, dygnet runt. Det är ju det bästa jag vet.
Bjuder på en söt liten blomma. Den är så liten, så jag kan inte fatta hur matte kunde få med den på bild.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann

#VOV#

1 kommentar:

  1. Hej Siri med matte :-)

    Kul inlägg och vilken söt liten blomma ... wow.

    /kram Sokko och hans matte

    SvaraRadera